Hotelarstwo cz.III hotelarstwo w gospodarce turystycznej

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 43,99 zł 43.99
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

Książka poświęcona jest problemom funkcjonowania hoteli na współczesnym rynku turystycznym. Porusza kluczowe zagadnienia, takie jak: stan hotelarstwa w Polsce, uwarunkowania prawne funkcjonowania hoteli w Polsce, znaczenie hotelarstwa w obsłudze ruchu turystycznego, zebranie podstawowych czynników determinujących efektywność działalności hotelarskiej, określenie zależności hotel, a środowisko. Poza tym książka opisuje zasady marketingu i zarządzania jakością usług oraztendencje w kształtowaniu ofert usługowo-handlowych hoteli.

Dane techniczne

Liczba stron 294
Okładka Miękka
Wydawnictwo Palladium
Autorzy Czesław Witkowski, Magdalena Kachniewska
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl